Locatie

Openbare basisschool De Ontdekkingsreis is gelegen aan het Jagerspad 7, in het centrum van Driebergen.

De school staat in een groene omgeving en heeft rondom het gebouw een schaduwrijk schoolplein. Samen met kinderen en ouders is er op het plein een natuurtuin aangelegd waarin we heerlijk met water en zand kunnen spelen. Deze tuin onderhouden we samen.  Achter de school is een groene oase van rust. In de schaduw van de bomen worden verhalen verteld en spelletjes gespeeld. In het zonnige deel richten de kinderen elk jaar moestuintjes in die de kinderen met veel zorg en liefde onderhouden. In het najaar wordt er geoogst en eten we samen van wat de tuin ons biedt.  Het gebouw is traditioneel ingedeeld, maar ingericht om vernieuwend onderwijs te kunnen geven.
We laten de school graag zien. Een afspraak kan gemaakt worden via:
saskiakrocke@wereldkidz.nl of door te bellen met 0343-521711

De Ontdekkingsreis Driebergen